Tom Westendorp
by Tom Westendorp

Techno Trend (Haaksbergen) zet de klant centraal met geoptimaliseerde serviceprocessen

Bij onze klant Techno Trend staat optimale dienstverlening voorop. Vooral bij die klanten met een Service Level Agreement (SLA) was er behoefte aan gedetailleerd inzicht in het verloop van urgente storingsmeldingen. Immers, bij storingen met grote impact op de bedrijfsvoering is transparantie essentieel.

Nubix heeft een slimme oplossing geïmplementeerd die alle relevante gegevens automatisch registreert en centraliseert. Denk hierbij aan:

  • Tijdstip van het inkomende telefoongesprek
  • Tijdstip van het aanmaken en afronden van de servicemelding
  • Tijdstippen van aankomst en vertrek van de monteur
  • Eindtijd van de serviceverlening

Deze data wordt naadloos geïntegreerd vanuit diverse systemen, zoals GPS-tracking, IN2CRM en de monteurs-app. Hierdoor zijn de processen geautomatiseerd en is alle informatie eenvoudig toegankelijk via IN2CRM.

Techno Trend kan nu direct en accuraat antwoord geven op vragen van klanten, SLA-afspraken beter naleven en de serviceverlening verder optimaliseren. Dit leidt tot een hogere klanttevredenheid en een sterke vertrouwensband.

En we denken graag vooruit! Een mooie vervolgstap zou zijn om klanten via een portaal zelf inzicht te geven in hun SLA-informatie. Zo maken we de serviceverlening nog transparanter en klantgerichter.

Met deze verbeteringen zet Techno Trend een grote stap voorwaarts in het bieden van een optimale service-ervaring. We zijn trots dat we dat mogen verzorgen! 👉 Neem contact op met Nubix

Posted in Geen categorie
Previous
All posts
Next

We Build Building and Great Homes.

We successfully cope with tasks of varying complexity, provide long-term guarantees and regularly master new technologies.

Get in touch

(+380) 50 318 47 07

65 Allerton Street 901 N Pitt Str, Suite 170, VA 22314, USA

WordPress Cookie Notice door Real Cookie Banner