Jeroen Luttikholt
by Jeroen Luttikholt

Er zijn zoveel interessante trends te benoemen, maar als we kijken naar de meest genoemde trends, zien we dat we daar al enige tijd actief in zijn.
Daarom willen we wat meer uitleggen over IoT, Hyperautomation, het nieuwe thuiswerken natuurlijk en de digitale (persoonlijke) totaalervaringen hebben we voor jullie uitgelegd.

• Internet of Things; wat is dat nu eigenlijk? Afgekort IoT en in het Nederlands: internet der dingen (klinkt toch minder interessant). Maar het is eigenlijk al je apparaten die via internetverbindingen met andere apparaten of systemen in contact staan en ook nog gegevens uitwisselen. Bijvoorbeeld de thermostaat die direct op je wifi aangesloten zit, 24/7 via een app inzichtelijk is en ook nog eens via die app aangestuurd kan worden. Hoe handig is dat! Hoe kun je dit implementeren in je bedrijfsprocessen, zodat ook dat inzichtelijk wordt? Daar hebben we bij Nubix tal van mogelijkheden voor; maar het is veelal maatwerk.

• Nog een trend die al wat langer gaande is: “Hyperautomation”. Het is een aanpak waarbij je zoveel mogelijk bedrijfsprocessen identificeert en automatiseert met behulp van verschillende technieken, die in harmonie met elkaar samenwerken. Dit kan op heel veel manieren, maar zoals het woord het al zegt, het is het automatiseren van onder andere nog ‘ouderwetse’ papier stromen. In de nabije toekomst zal dit nog verder gaan, door het toevoegen van AI, business intelligence en robotisering. Weten welke efficiency slag we bij jou kunnen maken? Er zijn zoveel mogelijkheden om de factor “tijd” te beïnvloeden!

• Cloud was al heel belangrijk. Maar sinds de ‘crisis’ begin vorig jaar, is deze nog belangrijker geworden. We hebben veel thuiswerk plekken in mogen richten het afgelopen jaar. Maar de verwachting hierin is dat we ook thuis gaan blijven werken met z’n allen. Tot maart vorig jaar werkten er zo’n 20% van de werknemers in loondienst, wel eens thuis. Toen de lockdown van kracht werd, werkten er 80% van de werknemers in loondienst thuis. En de verwachting is dat zeker de helft hiervan ook vaker thuis zal blijven werken. Ook als we weer terug gaan naar het ‘normale’ werken, wanneer dat weer kan en mag. Hoe futureproof is jouw bedrijf ingesteld?

• De digitale en persoonlijke totaalervaringen is wat ook steeds belangrijker wordt. Eigenlijk is het de gehele ‘customer journey’ op je website. Denk bijvoorbeeld aan chatbots die alle vragen geautomatiseerd beantwoord of dat klanten zelf een afspraak kunnen maken in een online systeem op je site. Alles om die klant makkelijk binnen te krijgen en te houden is ‘key’ voor een goede website. Onze web oplossingen zijn ook altijd maatwerk, maar we zouden samen eens kunnen kijken naar jouw ideale klantreis.

Onze oplossingen zijn veelal maatwerk oplossingen. Maar door de ervaringen bij diverse klanten, kunnen wij de implementaties wel sneller toe passen. Weten hoe dit er voor jouw bedrijf uit kan zien? Maak een afspraak met onze sales afdeling!

Geplaatst in categorie Nubix
Vorige
Alle berichten
Volgende

We Build Building and Great Homes.

We successfully cope with tasks of varying complexity, provide long-term guarantees and regularly master new technologies.

Get in touch

(+380) 50 318 47 07

65 Allerton Street 901 N Pitt Str, Suite 170, VA 22314, USA

WordPress Cookie Notice door Real Cookie Banner